در این همایش که به مدت دو روز دایر است، شرکتکنندگان به بررسی جایگاه برندسازی در بازارهای رقابتی با هدف دستیابی به توسعه و ترویج دانش مدیریت برند، ترغیب سازمانها به تدوین استراتژی مدیریت برند به عنوان عامل راهبردی (استراتژیک) حیات سازمانها میپردازند.
به گزارش ایرنا چالشهای مربوط به برندهای ایرانی برای حضور در عرصه جهانی، نقش برند سازی در قالب کنسرسیوم جهت توسعه صادرات و نقش قوانین و مقررات در پیشبرد برندهای ایرانی از محورهایی است که در مدت برگزاری این همایش مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
برگزاری میزگرد تخصصی با حضور تعدادی از فعالان صنعت و دانشگاه از دیگر برنامههای همایش بینالمللی "برند" است.
دومین همایش بینالمللی برندسازی توسط گروه پژوهشی رهیافت (موسسه بانتا) و شرکت مشاوران نوآوران داتیک وزارت بازرگانی، سازمان توسعه تجارت، وزارت صنایع و معادن، وزارت علوم و برخی موسسههای خصوصی و دانشگاههای کشور برگزار میشود.